banner9

banner8

Bazen taş gediğine oturur / Hasan Şahin

    BAZEN TAŞ GEDİĞİNE OTURUR “ Çalma el kapısını yüzük taşıyla, çalarlar kapını tokmak başıyla!” Bu Anadolu’da söylenen kaddim bir sözdür! HDP Belediyelerine kayım atanıp, Başkanları derdest edilince manzarayı uzaktan izleyip sessiz kalırsan, bugün bu iş kapına gelir ve yukarıdaki söz itirazsız sizin durumunuza uyar! Üç oy kaybedeceğim diye demokrasiden öcü görmüş gibi kaçarsan olacağı budur! Şimdi CHP’nin Büyükşehir Belediye Başkanlarına soruşturma açılmış! Ne var bunda? Zaten Reis diyor ki “ Bunlar, devlet içinde devlet” Vallahi doğru söylüyor! Çünkü diğerleri partidir, CHP devlettir ve yüz yıldır kendini yenileyememiştir ve hala “mezardan idare edilelim” den başka bir tek sözü yoktur! Hal böyle olunca sen Belediye kazanıp ( sen kazanmadın ama şimdilik oraya girmeyeyim) öyle ulu orta konuşacaksın ve bir de yardım toplayacaksın!! Olur! Burası babanızın çiftliği ve siz hala öyle biliyorsunuz! Kardeşim, güzelim benim, bu ülkede artık Başkan var, Başkan! HDP’li Başkanlarda mahkeme salonlarında kırık plağa bağlayıp “ bakın biz hiç yolsuzluk yapmadık ve bunun ile ilgili kayıp bir kuruş bulamazsınız!” diyip duruyorlar! Sanki bu çokta mahkeme heyetlerinin umurundaydı! Seçilip göreve geldiklerinde “ bilmem kim ne kadar çerez yemiş, makamına lüks tuvalet banyo yapmış” dediklerinde bu ülkede insanların buna tepki koyacaklarını sandılar! Vay babam vay! Yahu Allah aşkına siz uzaydan mı geldiniz? “ yiyiyorlarsa da yapıyorlar”sözü hangi ülke vatandaşlarına ait! Hani böyle bir soruya bin seçenek koyun, gözü kapalı “Türkiye” çıkar! O nedenle yediler falan hikayedir! Hele “ yemedim, içmedim, ülkeme hizmet ettim” demek, aboovv. .

Haberler 18.04.2020, 09:35 18.04.2020, 09:35
21
Bazen taş gediğine oturur / Hasan Şahin
banner44

 

 

BAZEN TAŞ GEDİĞİNE OTURUR
“ Çalma el kapısını yüzük taşıyla, çalarlar kapını tokmak başıyla!”
Bu Anadolu’da söylenen kaddim bir sözdür!
HDP Belediyelerine kayım atanıp, Başkanları derdest edilince manzarayı uzaktan izleyip sessiz kalırsan, bugün bu iş kapına gelir ve yukarıdaki söz itirazsız sizin durumunuza uyar!
Üç oy kaybedeceğim diye demokrasiden öcü görmüş gibi kaçarsan olacağı budur!
Şimdi CHP’nin Büyükşehir Belediye Başkanlarına soruşturma açılmış!
Ne var bunda?
Zaten Reis diyor ki “ Bunlar, devlet içinde devlet”
Vallahi doğru söylüyor!
Çünkü diğerleri partidir, CHP devlettir ve yüz yıldır kendini yenileyememiştir ve hala “mezardan idare edilelim” den başka bir tek sözü yoktur!
Hal böyle olunca sen Belediye kazanıp ( sen kazanmadın ama şimdilik oraya girmeyeyim)
öyle ulu orta konuşacaksın ve bir de yardım toplayacaksın!!
Olur!
Burası babanızın çiftliği ve siz hala öyle biliyorsunuz!
Kardeşim, güzelim benim, bu ülkede artık Başkan var, Başkan!
HDP’li Başkanlarda mahkeme salonlarında kırık plağa bağlayıp “ bakın biz hiç yolsuzluk yapmadık ve bunun ile ilgili kayıp bir kuruş bulamazsınız!” diyip duruyorlar!
Sanki bu çokta mahkeme heyetlerinin umurundaydı!
Seçilip göreve geldiklerinde “ bilmem kim ne kadar çerez yemiş, makamına lüks tuvalet banyo yapmış” dediklerinde bu ülkede insanların buna tepki koyacaklarını sandılar!
Vay babam vay!
Yahu Allah aşkına siz uzaydan mı geldiniz?
“ yiyiyorlarsa da yapıyorlar”sözü hangi ülke vatandaşlarına ait!
Hani böyle bir soruya bin seçenek koyun, gözü kapalı “Türkiye” çıkar!
O nedenle yediler falan hikayedir!
Hele “ yemedim, içmedim, ülkeme hizmet ettim” demek, aboovv....!
Sonra biri kulağından tutar “ yemezsin haa”
diyerek sana yememenin ne olduğunu gösterir ama iş işten geçer!
İşte böyle sevgili CHP!
Şurada iki bin yirmi üçe ne kaldı ki?
Ölmez de yaşarsak hepimiz o günü görürüz ve bence siz sakın ölmeyin!
Çünkü en çok sizin görmeniz gerekiyor!

Yorumlar (0)
23
parçalı az bulutlu
Günün Anketi Tümü
Sizce bir erken seçim yapılsa bunu hangi ittifak kazanır?
Sizce bir erken seçim yapılsa bunu hangi ittifak kazanır?
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Adana Demirspor 7 16
2. Galatasaray 7 16
3. Başakşehir 6 14
4. Beşiktaş 7 14
5. Konyaspor 7 14
6. Fenerbahçe 6 13
7. Trabzonspor 7 13
8. Kayserispor 7 12
9. Gaziantep FK 7 11
10. Kasımpaşa 7 9
11. Alanyaspor 7 8
12. Giresunspor 6 7
13. Karagümrük 6 6
14. Antalyaspor 7 6
15. İstanbulspor 6 5
16. Ankaragücü 6 4
17. Sivasspor 7 4
18. Ümraniye 7 2
19. Hatayspor 6 1
Takımlar O P
1. Eyüpspor 6 13
2. Bodrumspor 6 11
3. Keçiörengücü 6 11
4. Boluspor 5 10
5. Bandırmaspor 5 10
6. Sakaryaspor 6 9
7. Samsunspor 6 9
8. Pendikspor 6 9
9. Manisa FK 5 8
10. Tuzlaspor 6 8
11. Göztepe 6 8
12. Adanaspor 6 7
13. Rizespor 5 6
14. Gençlerbirliği 6 6
15. Altay 6 5
16. Altınordu 5 3
17. Erzurumspor 5 3
18. Ö.K Yeni Malatya 6 3
19. Denizlispor 6 2
Takımlar O P
1. Arsenal 7 18
2. M.City 7 17
3. Tottenham 7 17
4. Brighton 6 13
5. M. United 6 12
6. Fulham 7 11
7. Chelsea 6 10
8. Liverpool 6 9
9. Brentford 7 9
10. Newcastle 7 8
11. Leeds United 6 8
12. Bournemouth 7 8
13. Everton 7 7
14. Southampton 7 7
15. Aston Villa 7 7
16. Crystal Palace 6 6
17. Wolves 7 6
18. West Ham United 7 4
19. Nottingham Forest 7 4
20. Leicester City 7 1
Takımlar O P
1. Real Madrid 6 18
2. Barcelona 6 16
3. Real Betis 6 15
4. Athletic Bilbao 6 13
5. Osasuna 6 12
6. Villarreal 6 11
7. Atletico Madrid 6 10
8. Real Sociedad 6 10
9. Valencia 6 9
10. Mallorca 6 8
11. Girona 6 7
12. Rayo Vallecano 6 7
13. Celta Vigo 6 7
14. Getafe 6 7
15. Sevilla 6 5
16. Almeria 6 4
17. Espanyol 6 4
18. Real Valladolid 6 4
19. Cadiz 6 3
20. Elche 6 1
Günün Karikatürü Tümü